فلاپی دیسکی که 84 هزار دلار فروخته شد
نوشته شده توسط : ساحل

یک فلاپی دیسک از آن سال ۱۹۸۸ با امضای استیو جابز در حراجی به بها ۸۴ هزار دلار فروخته شد. در این فلاپی دیسک ابزارهای سیستم مکینتاش نسخه ۶ هستی دارد.
به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد امضای استیو جابز حتی از ملاقات با او نیز گرانبهاتر است. یک فلاپی دیسک متعلق به سنه ۱۹۸۸ میلادی با امضای بنیادگزار اپل به قیمت ۸۴ هزار دلار در حراجی فروخته شد.

 

تازه ها تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, فلاپی دیسکی
این دیسک حاوی ابزارهای نرم افزاری سیستم مکینتاش (Macintosh System Tools Version ۶.۰ ) است و در اصل بها آن ۷۵۰۰ دلار برآورد زده می شد.

 

حراج فلاپی دیسک مذکور با بها هزار دلار پیش درآمد شد. در توضیح آن در وب سایت آمده است: فلاپی دیسک ابزارهای سیستم مکینتاش نسخه ۶ که پشت آن را «استیو جابز» امضا کرده است. این دیسک در چگونگی مناسبی پیمان دارد و اندکی جوهر روی آن دیده می شود.

 

تازه ها تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, فلاپی دیسکی
این در حالی است که استیو جابز علاقه ای به امضا کردن یادگاری نداشت و بیشتر اوقات درخواست کلکسیونرها برای امضا را رد می کرد.

 

البته ۴ روز پیش یک فرآورده سایر اپل نیز به حراج گذاشته شد. این محصول یک کامپیوتر اپل مکینتاش اصلی ( گرد از دو نسخه باقی مانده) بود که به قیمت ۱۵۰هزار و ۷۵ دلار فروخته شد.

منبع :https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11042380.html





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: